Ενδοσχολικές επιμορφώσεις

Στα πλαίσια της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας διοργανώθηκαν από την Ομάδα Δράσης του άξονα 8, ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις. Αρχικά οι εκπαιδευτικοί του σχολείου απάντησαν σε σχετικό ψηφιακό ερωτηματολόγιο, για να διερευνηθούν οι απόψεις και οι ανάγκες τους για επιμόρφωση. Κατόπιν, ιεραρχήθηκαν οι επιμορφωτικές ανάγκες, καθορίστηκε ο τόπος και ο χρόνος, αναζητήθηκαν οι κατάλληλοι επιμορφωτές από το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και υλοποιήθηκαν οι ενδοσχολικές επιμορφώσεις, οι οποίες είχαν πλούσια θεματολογία.

Συγκεκριμένα οι εκπαιδευτικοί του σχολείου επιμορφώθηκαν στις παρακάτω θεματικές: Γνωρίζοντας τη δυσλεξία” Βράνια Ευαγγελία, Netiquette – Κώδικας Δεοντολογίας στο Διαδίκτυο” Νασιάρα Παρασκευή, Ψηφιακά εργαλεία – Online εφαρμογές” Σιούρλα Πολύμνια, Πρώτες βοήθειες – Πνιγμονή από ξένο σώμα” Βέλκου Όλγα, «Επαγγελματική ανάπτυξη και επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα» Νικολαΐδου Παναγιώτα, «Ο Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου, με επικέντρωση στις σχέσεις εκπαιδευτικών – Διευθυντή (και γενικότερα σχολείου) με τους γονείς/κηδεμόνες»  Κατσαφούρος Κωνσταντίνος.

Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον όλες τις επιμορφωτικές δράσεις, ενώ στις συζητήσεις που ακολουθούσαν ακούστηκαν θετικά σχόλια. Σύμφωνα δε με το ερωτηματολόγιο αποτίμησης – αξιολόγησης των επιμορφωτικών συναντήσεων το 100/100 των συμμετεχόντων δηλώνουν ικανοποιημένοι από αυτές. Συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες σε όλους τους συναδέρφους για τις εξαιρετικές εισηγήσεις τους.