Αρχείο μηνός Ιούνιος 2023

Αποχαιρετισμός του διευθυντή μας

Αποχωριζόμαστε σήμερα τον διευθυντή του σχολείου μας, κύριο Κώστα Κατσαφούρο, συνάδελφο, φίλο, αδελφό και συνοδοιπόρο μας για 16 χρόνια.

Εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς τον ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερε στο σχολείο μας αυτά τα δεκαέξι χρόνια και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα στο σχολείο που τοποθετήθηκε.

“Κλικ προστατεύω το πάρκο της γειτονιάς μας!”

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “Φροντίζω και Ενεργώ για το Πάρκο της γειτονιάς”ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ – Υποθεματική 1. Εθελοντισμός επίλυση, προβλήματος, πολιτειότητα, συνεργασία, κοινωνική ευθύνη

Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών και η παρότρυνσή τους στην ανάληψη ενεργού δράσης, μέσω της παρατήρησης του περιβάλλοντος και της ανάπτυξης κριτικής σκέψης. Οι μαθητές/τριες, αφού γνωρίσουν, κατανοήσουν και συνειδητοποιήσουν την αξία του εθελοντισμού, “καταγράφουν” τα προβλήματα του πάρκου της γειτονιάς, με κύριο “εργαλείο” τη φωτογραφία, προτείνουν λύσεις και προβαίνουν σε δράσεις, έτσι ώστε να ευαισθητοποιηθούν, να συμμετάσχουν ενεργά σε πρακτικές της καθημερινής ζωής, να αποκτήσουν αειφορικές συνήθειες και να καταστούν μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, οι οποίοι σέβονται το περιβάλλον.

Οι μαθητές/τριες με τις φωτογραφίες τους «κατέγραψαν» τα θετικά σημεία και τα αρνητικά, σημεία του πάρκου.

Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν, δραστηριοποιήθηκαν και ανάλαβαν ρόλο ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται και συμμετέχει, στην προσπάθεια προστασίας και σεβασμού του περιβάλλοντος. Πρώτη τους δράση ήταν να φυτέψουν λουλούδια στο πάρκο.

Έπειτα δημιούργησαν με τη φαντασία τους «το δικό τους πάρκο»! Φαντάστηκαν το πάρκο όπως τους αρέσει και ζωγράφισαν ότι θα ήθελαν να υπάρχει σ’ αυτό. Σχεδίασαν παιχνίδια (κούνιες, τσουλήθρες, τραμπάλες κ.ά.), πινακίδες προστασίας του πάρκου, κάδους ανακύκλωσης, χώρους για ζώα, λουλούδια και δέντρα, κυρίως οπωροφόρα (για να μπορούν να χαίρονται κόβοντας τους καρπούς, όπως είπαν!).

Η κύρια δράση μας ήταν μια αισθητική παρέμβαση στο πάρκο! Το Σάββατο 20 Μαΐου 2023 παιδιά, δασκάλα και γονείς, πήραμε τα πινέλα μας τις μπογιές μας και τη φαντασία μας και βάψαμε – ζωγραφίσαμε το πάρκο!

Τέλος, διοργανώσαμε έκθεση φωτογραφίας του “Κλικ” στο σχολείο μας!

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του προγράμματός μας πατώντας εδώ.

Κλικ, προστατεύουμε τον Κελλάριο όρμο – Γ1, Γ2, Δ1

Μια συνεργατική δράση των τάξεων Γ1, Γ2 ,Δ1 του 87ου Δ. ΣΧ. Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα ενταγμένο στο Δίκτυο «ΚΛΙΚ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΟ». Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών και η παρότρυνσή τους στην ανάληψη ενεργού δράσης, παράγοντας περιβαλλοντικό έργο και αφήνοντας ενεργό αποτύπωμα μέσω της δράσης καθαρισμού του όρμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα στη Δ1 τάξη το ανέλαβε η δασκάλα των αγγλικών και οι μαθητές εργάστηκαν και στα αγγλικά

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του προγράμματος πατώντας εδώ.

«Εξερευνώντας τα μυστήρια του ουρανού» – Β1

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης οι μαθητές/τριες του Β1 τμήματος υλοποίησαν το πρόγραμμα  «Εξερευνώντας τα μυστήρια του ουρανού»

Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν την επιστήμη της Αστρονομίας και να αποκτήσουν βασικές γνώσεις της, να συνεργαστούν για να εξερευνήσουν τα μυστικά του ηλιακού μας συστήματος, γνωρίζοντας τον Ήλιο, τη Γη και τη Σελήνη, τους πλανήτες του αλλά και τους μεγαλύτερους αστερισμούς του νυχτερινού ουρανού.

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του προγράμματος πατώντας εδώ.

«Επαγγέλματα παλιά, μα και σημερινά!» – Β1

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία Επιμέρους Θεματική Ενότητα/ Υποενότητα: 1.Γνωριμία με τα Επαγγέλματα, οι μαθητές/τριες του Β1 τμήματος υλοποίησαν το πρόγραμμα «Επαγγέλματα παλιά, μα και σημερινά!»

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του προγράμματος πατώντας εδώ.

Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν η γνωριμία με τα επαγγέλματα του παρελθόντος, επαγγέλματα που χάθηκαν, αλλά και σύγχρονων επαγγελμάτων. Μέσα από τις δραστηριότητές του προγράμματος, οι μαθητές/τριες  ενημερώθηκαν για αρκετά επαγγελμάτων επιτυγχάνοντας έτσι έναν πρώιμο σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό.

Στα πλαίσια του προγράμματος κάθε παιδί επέλεξε  ένα παραδοσιακό επάγγελμα και ανέλαβε να βρει πληροφορίες και φωτογραφίες για αυτό. Όλα τα παιδιά παρουσίασαν στην ολομέλεια το αποτέλεσμα της έρευνάς τους.

Δείτε την έρευνα των παιδιών πατώντας εδώ.

Τα παιδιά αξιοποιώντας όσα έμαθαν και έκαναν στα εργαστήρια έγραψαν στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας “Τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω και γιατί;”

Δείτε τις επιλογές τους πατώντας εδώ!

Ευχόμαστε να ακολουθήσουν τα όνειρά τους και να πετύχουν τους στόχους τους!!!

Αποφοίτηση ΣΤ τάξης, 2023

Πραγματοποιήθηκε χτες η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της Στ τάξης του σχολείου μας. Ευχόμαστε στα παιδιά μας υγεία και καλή πρόοδο στη νέα βαθμίδα εκπαίδευσης που θα φοιτήσουν.

«Το τραγούδι της χαράς!» – Β1


Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων  Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Επιμέρους Θεματική Ενότητα: Ψυχική υγεία – Ζω Καλύτερα, Μαθήματα Ζωής και Αγωγής Υγείας οι μαθητές/τριες του Β1 τμήματος υλοποίησαν το πρόγραμμα «Το τραγούδι της χαράς!»

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του προγράμματος πατώντας εδώ.

Το πρόγραμμα «Το τραγούδι της χαράς» στόχευε οι μαθητές/τριες να καλλιεργήσουν κοινωνικές δεξιότητες συνεργασίας, ομαδικότητας και αρμονικής συνύπαρξης με τους συμμαθητές τους και κατανόησης των συναισθημάτων τους.

“Σεισμός – και τώρα τι κάνω;” – Β1

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το Περιβάλλον – Επιμέρους Θεματική Ενότητα: Υποενότητα: Περιβάλλον Υποθεματική: «Φυσικές καταστροφές, πρόληψη και προστασία», οι μαθητές/τριες του Β1 τμήματος υλοποίησαν το πρόγραμμα “Σεισμός – και τώρα τι κάνω;”

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του προγράμματος πατώντας εδώ.

Σκοπός του προγράμματος ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του. Παράλληλα, οι μαθητές/τριες ενεπλάκησαν σε διάφορες βιωματικές δραστηριότητες, ενημερώθηκαν για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και συμμετείχαν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.

Ο Κανονισμός του Σχολείου

Ο διευθυντής του σχολείου, στα πλαίσια των δράσεων για την εσωτερική αξιολόγηση του σχολείου ενημέρωσε κάθε ενδιαφερόμενο/η για τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου. Ευχαριστούμε όσους/ες παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.